Kako nakupovati na Kondela.si

Ste se odločili, da pri nas opravite nakup in želite vedeti, kako ta proces izgleda? Preberite si sledeča pregledna navodila.

 

V primeru, da točno veste, katero blago želite kupiti, priporočamo iskanje v zgornjem delu spletne strani, v polju za iskanje, kjer je prikazana lupa. Nato je dovolj, da vnesete ime izdelka in kliknete na lupo. Polje za iskanje vam že pri pisanju imena izdelka samo ponuja produkte, ki bi lahko bili povezani z vnešenim tekstom.

V primeru, da še nimate izbranega blaga in se zanj želite šele odločiti, pojdite s kurzorjem na zavihek “Pohištvo” (v zgornjem delu spletne strani) in si izberite kategorijo, v kateri se nahaja iskan izdelek. Nato si izberite produkt, za katerega se zanimate.

 

Če ste si izdelek že izbrali in želite opraviti nakup, pritisnite na gumb “Dodati v košarico”. Blago se avtomatsko doda v košarico. Njeno vsebino vidite v desni zgornji strani spletne strani. Če želite prikazati vsebino košarice, kliknite na ikono košarice. 

 

V košarici je pregledno prikazan seznam blaga, ki ga želite kupiti. Tukaj lahko še spremenite količino produktov v okencu s številom kosov ali pa izdelek iz košarice popolnoma odstranite s pomočjo ikone križa.

Pod imenom izdelka, ki ste se ga odločili kupiti, vidite tudi, ali je na zalogi ter v primeru, da ni na zalogi, vidite predviden datum dostave v naša skladišča. 

V primeru, da izpolnjujete pogoje za brezplačno dostavo, se ta informacija prikaže v košarici. V nasprotnem primeru plačate dostavo glede na aktualni cenik. 

Okence “Mesto za kodo za popust” lahko uporabite le takrat, kadar imate na voljo veljavno kodo za popust. Za pridobitev popusta je potrebno v to polje vnesti specifično kodo in nato klikniti na gumb “Uporabiti”. Če je vse vnešeno pravilno, se bo z celotne vsote nakupa avtomatsko odštela vrednost popusta.

Dodana vrednost “Košarice” je možnost “Deliti košarico z znanimi”. Z enim klikom vam omogoči deljenje seznama produktov, ki ste jih dodali v košarico. Dovolj je že klikniti in poslati ga tem, ki se jim želite s svojim nakupom pohvaliti ali pa ga poslati partnerju kot navdih za nakup. 

Če ni potrebno več ničesar spreminjati in želite nadaljevati, kliknite na gumb “Nadaljevati v nakupu”. Če se morate do e-trgovine še vrniti, kliknite “Nazaj na Kondela.si”. Pri vsakem koraku naročanja imate možnost vračanja nazaj.

 

Za nadaljevanje v opravljanju nakupa se lahko prijavite do že ustvarjenega računa kot “Registriran uporabnik” ali pa izbrati možnost “Novega uporabnika” in nove registracije ali opraviti “Enkraten nakup”. Pri enkratnih nakupih se ni potrebno prijavljati do računa uporabnika, vendar je potrebno podati e-mail naslov in osebne podatke. Podatkov pri enkratnih nakupih ne shranjujemo in jih boste morali zato pri naslednjem nakupu spet vnesti. Pri enkratnem nakupovanju ni mogoče uporabljati programa zvestobe.

V naslednjem koraku izpolnite svoje osebne podatke (pri registriranih uporabnikih bodo podatki avtomatsko izpolnjeni glede na informacije z registracije). Če nakupujete kot fizična oseba, vnesete ime, priimek, e-mail, naslov in telefonsko številko. Če nakupujete za firmo, vnesete matično številko, ime firme, davčno številko, e-mail, naslov, telefonsko številko. 

Uporabni nasveti pri izpolnjevanju osebnih podatkov:

  • naslov dostave mora biti vedno na območju Slovenije,
  • nepopolni podatki ne omogočajo nadaljevanja postopka nakupa, 
  • če je naslov dostave drugačen od naslova za račun, ga vnesite,
  • „Dodatno sporočilo” – izpolnite, če nam želite nekaj sporočiti.

 

Način dostave in plačila

Po izpolnitvi osebnih podatkov si izberete način dostave – dostava s kurirjem ali osebni prevzem na prodajalni. Pri izbiri “Osebni prevzem na prodajalni” se prikaže seznam dostopnih prodajalen, s katerega si izberete določeno prodajalno, na kateri prevzamete tovor. Pri osebnem prevzemu z prodajalne je mogoče izbrati le plačilo vnaprej na račun podjetja Tempo Kondela, s.r.o. V tem primeru je čas dostave do 7 delovnih dni od prejema zneska na računu.
V “Dostavi s kurirjem” si lahko izberete tudi datum dostave, ki vam ustreza (Izberite “Drugi termin dostave”. Velja le za naročila blaga na zalogi). Pri naročilih nad 100 Eur je mogoče izbrati tudi dostavo v soboto (velja le za naročila blaga na zalogi). Informacije o terminu dostave so vedno poslane na e-mail naslov, ki ste ga vnesli pri izpoljevanju osebnih podatkov.

Po izbiri dostave vam bo ponujena možnost izbire plačila. Z ponujenih možnosti plačila si izberite tisto, ki vam najbolj ustreza. 

Trenutek pošiljanja naročila

Izbirajte med “Kompletno” (dostaviti le kompletno naročilo, torej čakati na blago, ki ni na zalogi) ali “Nekompletno” (dostaviti tudi nekompletno naročilo le z blagom, ki je trenutno na zalogi).

Povzetek naročila

V tem koraku lahko skontrolirate izbrane produkte in vnešene podatke. Če je vse primerno, izrazite soglasje s splošnimi pogoji trgovanja in nato kliknite na gumb “Potrditi naročilo z obveznostjo plačila”. Lahko tudi izrazite soglasje s pošiljanjem marketinških informacij na vaš e-mail in soglasje z vključitvijo v program zvestobe (pri registraciji novega uporabnika).

 

V primeru, da točno veste, katero blago želite kupiti, priporočamo iskanje v zgornjem delu spletne strani, v polju za iskanje, kjer je prikazana lupa. Nato je dovolj, da vnesete ime izdelka in kliknete na lupo. Polje za iskanje vam že pri pisanju imena izdelka samo ponuja produkte, ki bi lahko bili povezani z vnešenim tekstom.

V primeru, da še nimate izbranega blaga in se zanj želite šele odločiti, pojdite s kurzorjem na zavihek “Pohištvo” (v zgornjem delu spletne strani) in si izberite kategorijo, v kateri se nahaja iskan izdelek. Nato si izberite produkt, za katerega se zanimate.

Nato si izberite produkt, ki vas zanima.

 

Če ste si izdelek že izbrali in želite opraviti nakup, pritisnite na gumb “Dodati v košarico”.

Blago se avtomatsko doda v košarico. Njeno vsebino vidite v desni zgornji strani spletne strani. Če želite prikazati vsebino košarice, kliknite na ikono košarice. 

 

V košarici je pregledno prikazan seznam blaga, ki ga želite kupiti. Tukaj lahko še spremenite količino produktov v okencu s številom kosov ali pa izdelek iz košarice popolnoma odstranite s pomočjo ikone križa.

Pod imenom izdelka, ki ste se ga odločili kupiti, vidite tudi, ali je na zalogi ter v primeru, da ni na zalogi, vidite predviden datum dostave v naša skladišča. 

V primeru, da izpolnjujete pogoje za brezplačno dostavo, se ta informacija prikaže v košarici. V nasprotnem primeru plačate dostavo glede na aktualni cenik. 

Okence “Mesto za kodo za popust” lahko uporabite le takrat, kadar imate na voljo veljavno kodo za popust. Za pridobitev popusta je potrebno v to polje vnesti specifično kodo in nato klikniti na gumb “Uporabiti”. Če je vse vnešeno pravilno, se bo z celotne vsote nakupa avtomatsko odštela vrednost popusta.

Dodana vrednost “Košarice” je možnost “Deliti košarico z znanimi”. Z enim klikom vam omogoči deljenje seznama produktov, ki ste jih dodali v košarico. Dovolj je že klikniti in poslati ga tem, ki se jim želite s svojim nakupom pohvaliti ali pa ga poslati partnerju kot navdih za nakup. 

Če ni potrebno več ničesar spreminjati in želite nadaljevati, kliknite na gumb “Nadaljevati v nakupu”. Če se morate do e-trgovine še vrniti, kliknite “Nazaj na Kondela.si”. Pri vsakem koraku naročanja imate možnost vračanja nazaj.

 

Za nadaljevanje v opravljanju nakupa se lahko prijavite do že ustvarjenega računa kot “Registriran uporabnik” ali pa izbrati možnost “Novega uporabnika” in nove registracije ali opraviti “Enkraten nakup”. Pri enkratnih nakupih se ni potrebno prijavljati do računa uporabnika, vendar je potrebno podati e-mail naslov in osebne podatke. Podatkov pri enkratnih nakupih ne shranjujemo in jih boste morali zato pri naslednjem nakupu spet vnesti. Pri enkratnem nakupovanju ni mogoče uporabljati programa zvestobe, zgodovine naročil in ostalih koristnih funkcij.

V naslednjem koraku izpolnite svoje osebne podatke (pri registriranih uporabnikih bodo podatki avtomatsko izpolnjeni glede na informacije z registracije). Če nakupujete kot fizična oseba, vnesete ime, priimek, e-mail, naslov in telefonsko številko. Če nakupujete za firmo, vnesete matično številko, ime firme, davčno številko, e-mail, naslov, telefonsko številko. 

Uporabni nasveti pri izpolnjevanju osebnih podatkov:

  • naslov dostave mora biti vedno na območju Slovenije,
  • nepopolni podatki ne omogočajo nadaljevanja postopka nakupa, 
  • če je naslov dostave drugačen od naslova za račun, ga vnesite,
  • „Dodatno sporočilo” – izpolnite, če nam želite nekaj sporočiti.

 

Način dostave in plačila

Po izpolnitvi osebnih podatkov si izberete način dostave – dostava s kurirjem ali osebni prevzem na prodajalni.
V “Dostavi s kurirjem” si lahko izberete tudi datum dostave, ki vam ustreza (Izberite “Drugi termin dostave”. Velja le za naročila blaga na zalogi). Pri naročilih nad 100 Eur je mogoče izbrati tudi dostavo v soboto (velja le za naročila blaga na zalogi). Informacije o terminu dostave so vedno poslane na e-mail naslov, ki ste ga vnesli pri izpoljevanju osebnih podatkov.

Po izbiri dostave vam bo ponujena možnost izbire plačila. Z ponujenih možnosti plačila si izberite tisto, ki vam najbolj ustreza. 

Trenutek pošiljanja naročila

Izbirajte med “Kompletno” (dostaviti le kompletno naročilo, torej čakati na blago, ki ni na zalogi) ali “Nekompletno” (dostaviti tudi nekompletno naročilo le z blagom, ki je trenutno na zalogi).

Povzetek naročila

V tem koraku lahko skontrolirate izbrane produkte in vnešene podatke. Če je vse primerno, izrazite soglasje s splošnimi pogoji trgovanja in nato kliknite na gumb “Potrditi naročilo z obveznostjo plačila”. Lahko tudi izrazite soglasje s pošiljanjem marketinških informacij na vaš e-mail in soglasje z vključitvijo v program zvestobe (pri registraciji novega uporabnika).

 

 

 

 

 

Naše prednosti

95 % blaga je na zalogi

95 % blaga je na zalogi

Izvedite več
Dostava za nakup nad 400 Eur brezplačna!

Dostava za nakup nad 400 Eur brezplačna!

Izvedite več
100% garancija za vračilo denarja

100% garancija za vračilo denarja

Izvedite več
Izdelki, ki vas čakajo v primerjalniku: Primerjaj

Center za nastavitev piškotkov

  • Vaša zasebnost
  • Nujno potrebni piškotki:
  • Piškotki za učinkovitost:
  • Funkcionalni piškotki:
  • Piškotki za trženje: